Vragen aan Onyx

Hoe lang bestaat Onyx?

Onyx bestaat sinds 1 maart 1997. In eerste instantie zijn we gestart als vennootschap onder firma en vanaf 2001 bedienen we onze klanten vanuit de huidige BV.

Wie zijn de klanten?

Onze klanten zijn voornamelijk bedrijven die werkzaam zijn in het midden- en kleinbedrijf en wel in de volgende sectoren:

1. Horeca

2. Detailhandel

3. Bouw- en aannemersbedrijf

4. Zakelijke Dienstverlening

5. ZZP-ers

6. VVE's

Daarnaast rekenen wij ook binnenlandse en buitenlandse particulieren tot ons klantenpakket.

Wat kan Onyx voor mij betekenen?

  1. Algemene ondersteuning op administratief gebied

  2. Het opzetten, inrichten, verzorgen of beoordelen van een financiƫle administratie

  3. Het verzorgen van de salarisadministratie

  4. Het opstellen van de jaarrekening en deponering bij de KvK

  5. Het verzorgen van belastingaangiften(IB/VPB/BTW/LB)

  6. Het opstellen en beoordelen van een ondernemingsplan

  7. Algemene bedrijfseconomische advisering

Wat is het motto?

Doe waar je goed in bent!

Heeft u vragen?
Stel ze hier:

Prins Mauritsplein 28
2582 ND Den Haag

070 440 02 20
office@onyxadvies.nl

Invalid Email
Invalid Number

Onyx Adminstraties en Belastingaangiften